Výška servisného poplatku
Od 1.4.2016 sa upravila výška Servisného poplatku, ktorý súvisí s poskytovaním služieb satelitnej televízie. K tomuto dátumu bude taktiež aktualizovaný Cenník služieb Skylink.
Zákazníci môžu Servisný poplatok aj naďalej hradiť niektorým z nasledujúcich spôsobov – pravidelná mesačná platba prostredníctvom SIPO alebo Inkaso z účtu, jednorazová platba na 12 mesiacov, jednorazová platba na 24 mesiacov alebo poslaním SMS správy. Servisný poplatok nemusia hradiť predplatitelia platených balíčkov Skylink – je zahrnutý v ich cene.
Spôsob úhrady SP | Česká republika | Slovenská republika |
Pravidelná mesačná platba - len SIPO alebo Inkaso z účtu |
70 Kč | 2,60 € |
Jednorazová platba na 12 mesiacov | 1 070 Kč | 39,70 € |
Jednorazová platba na 24 mesiacov | 1 680 Kč | nedá sa |
Jednorázová platba na 5 dní zasláním textovej SMS správy | na číslo 90211 v cene 25 Kč s textom: SP číslo dekódovacej karty | na číslo 8877 v cene 1,00 € s textom: SP číslo dekódovacej karty |
Platené programové balíčky Skylink | Servisný poplatok zahrnutý v cene | Servisný poplatok zahrnutý v cene |
Všetky ceny sú konečné a platné od 1.4.2016.
Pre dekódovacie karty, na ktorých je Servisný poplatok alebo niektorý z programových balíčkov Skylink uhradený na obdobie dlhšie ako do 1. 4. 2016, sa bude nová výška Servisného poplatku vzťahovať až po uplynutí už predplateného obdobia.
Pre dekódovacie karty, na ktorých je Servisný poplatok hradený prostredníctvom pravidelnej platby SIPO alebo Inkaso z účtu, sa Servisný poplatok splatný v mesiaci marec vzťahuje už na služby satelitnej televízie Skylink v mesiaci apríl.
Dátum splatnosti Servisného poplatku pre každú dekódovaciu kartu Skylink si môžete overiť tu.
Zákazníci, ktorí sa zmenou cenníka nesúhlasia, majú právo postupovať v súlade s čl. 8.4. Všeobecných obchodných podmienok Skylink a bez akýchkoľvek sankcií zmluvu písomne vypovedať.
S platnosťou od 1.8.2016 sa ruší možnosť zaplatenia SERVISNÉHO POPLATKU na 24 mesiacov jednorazovo.